Godmorgon!

Idag ska jag slänga på mig bikini och gå ner till stranden och ligga där en stund. Helst en lång stund, men jag blir lätt uttråkad i solen så fårväl se hur länge jag står ut. Det är stor skillnad mellan Stilla Havet och Medelhavet. Stilla havet är såå mycket kallare än Medelhavet,plus mörkare, i medelhavet kan man iaf se botten oftast där man badar. Men här i Stilla havet är det mörkt och bara vetskapen om att det finns djur där nere på botten som man kan bli riktigt skadad av, gör mig lite paranoid. Visst är jag fånig?
Tyvärr, så är det inte lika många vågor här i Long beach som det var i Redondo beach heller. Lite synd för Brandon och surfingen, fast han har inte surfat på jättelänge nu tyvärr, men den närmsta stranden att åka till med bra surfing är Huntington beach nu. Vi bor ju nära Orange County nu.

Oj, nu kom jag av mig lite. Sola och strand var det ja. Jag har inte solat sen i maj eller nåt, sommaren har ju kommit hit först nu.

Ps: Fick mail från IKEA. Jag skickade in ansökan online och fick ett mailsvar om att de gärna vill prata med mig på telefon så jag borde få ett telefonsamtal idag eller imorgon. Enda nackdelen med IKEA är att det inte finns nån bra busslinje mellan oss och där. Men jag pratade med Brandon och OM jag skulle få komma på intervju och OM jag skulle bli erbjuden jobb där, så får vi väl kolla upp schemat och försöka lista ut om Brandon kan skjutsa mig typ. Tror iofs att det skulle ge mig en rejäl push att sätta igång med körkortet ordentligt med.
Imorgon borde jag få höra hur det går på mataffären Ralphs med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0