Godmorgon!

Har iofs vart vaken en stund redan.
Jag hade tänkt dra ner till stranden idag men det är lite för kallt för det idag, "bara" 17 grader...men seriöst, det är ganska kallt för att ligga i bikini vid havet, havsvindar är minsann kyliga!.
Brandon är på en stor marknad med mestadels klassiska bilar och bildelar här i Long beach. Han och några vänner drog vid 5 imorse, "man måste vara där tidigt" säger alltid han. Så himla gött för mig att kunna sträcka ut mig i sängen och ha alla kuddarna för för mig själv.

Inget spännande verkar hända idag annars. Mozart är galen som vanligt. Han har hoppat omkring nu på morgonen, dessvärre blir han så rädd för ljuden när han landar med klorna på trägolvet så då springer han och gömmer sig. Och så fortsätter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0