God morgon!

Eller ja, klockan är redan 12 men..
Har suttit i telefon hela morgonen. Har bokat dokorstid för imorgon, jääätteekul att gå till doktorn på sin födelsedag, men behöver ta blodtest för att se om de behöver ändra min medicin, levaxin, för min hypoterious hur det nu stavas och så behöver de såklart ge mig recept på ny mecicin också. Så doktortid klockan 10 i morgonbitti.
Sedan imorgon ska jag även till social securty office för att hämta bevis att mitt nummer är giltligt för att visa IKEA, måste ta det beviset till dom innan tisdag nästa vecka.
Både doktor och social security office är i redondo beach och torrance. Jag orkar inte byta till nån doktor  i long beach om jag ändå bara går typ en gång om året eller nåt.
Sedan så har jag suttit och pratat med Airfrance kundservice i telefon.Vi måste ju ändra Brandons flygbiljett. Allt blir så toktigt. Bara Brandon kan använda den biljetten eftersom den är i hans namn. Han kan byta detsination om han vill. Men tokigast av allt är att han måste bestämma sig för vilket datum och destination han vill ändra sin biljett till innan 12:e december. Jag sa till Brandon att han borde flyga till Sverige själv nästa år på en "Mother and father-in law- resa". Han såg skräckslagen ut. Inget illa menat mot er mamma och pappa, men han trodde jag vet helt seriös och blev lite orolig att behöva åka till Sverige och min familj helt själv. Haha!

Nu ska jag ta en promenad till 2nd sreet för att hämta ut lite kort jag beställt som julklapp, ett kort då isabella dansar som jag ska ge henne på födelsedagen och ett kort jag ska ge Brandons styvpappas föräldrar, dom är sååå snälla mot mig jämt så jag ville ge dom en julklapp, och de uppskattar alltid kort på familj. Och det kostar inte så mycket att ge inramat kort i julklapp, men blir alltid uppskattat.
Sedan så ska jag gå till banken som också ligger på 2nd street, dags att skriva check på hyran för imorgon! Skönt att det är en brevlåda på gården man bara kan gå och lägga ett kuvert med checken i i den brevlådan.

Har ju tänkt att städa upp lite här innan imorgon också, vore trevligt att ha det fint och rent på sin födelsedag, men just nu är det en enda röra för att soffan och fåtöljen Mozart kissat på är fortfarande "under städning" enligt Brandon.

Jag blir stressad av att bara tänka på allt detta som måste göras. Herregud, måste ju till college och registrera mig innan 8 december också. Hjälp. Får panik.
Nej nu blir det promenix till 2nd street.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0