Gardiner och kvällsbelysning


Har fått upp gardinerna i sovrummet idag. Använde bara de vita spetsgardinerna där inne, bestämde mig för att använda de lite mer lilatonade gardinerna i varsdagsrummet då det smälter in lite bättre i de "murriga" färgerna där inne.


Enkel men fin bordslampa som ger ett mjukt ljus. Köpte vi på IKEA för
presentkortet vi har. Samma med gardinerna.


Det ser mycket bättre ut "in real life" än på bild. Svårt att fånga en
mysig känsla på bild som jag mest bara känner när jag står i rummet.






Jag tänkte ju först att jag ville ha färgklickar i rummet. Men sen kom jag
på att det finns olika färger av vit, så det blev faktiskt riktigt bra och
spetsen gör det en mysig och romantisk känsla utan att det blir överdrivet.
Och så kan jag köra på en riktigt stark färg på påslakanet i sängen istället.

Kommentarer
Postat av: syrran

Jättefint!

2010-11-22 @ 07:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0