Filmer jag sett det senaste..

Har inte haft några direkta filmtips det senaste eftersom jag faktiskt inte vart tillräckligt imponerad eller berörd av några av dom jag sett.

Men dessa har jag iaf sett:


Get him to the Greek.
Ännu en såndär överdriven crazy film med samma skådespelare. Den var rolig en söndagkväll då jag var övertrött och skrattade åt det mesta. Vissa skämt i filmen skrattade jag åt på riktigt för att det var kul, vissa grejer skrattade jag åt fast jag inte menade att skratta, bara att det var så fånigt överdrivet så jag skrattade åt själva grejen. Sedan så skrattade jag lite för att de andra skrattade, skratt smittar av sig.
Det känns ok att spendera en tjuga att hyra den.


Red.
Vi fick två biobiljetter förra julen och jag hittade dom en lördag bakom en hylla. Då bestämde vi oss för att gå på bio
den kvällen. Vid den tidpunkten på kvällen när vi kom fram till bion fanns två filmer att välja mellan, Jackass the movie i 3D
eller RED. Det var en evighetskö till Jackass, ingen kö till RED, så vi valde att titta på RED.
Den var bara ok. Vääääldigt förutsägbar, som ni kanske kan se på trailern. Ungefär, de har tagit alla de där populära skådespelarna som har börjat bli lite äldre och som inte får lika många filmroller som de brukade förut, så självklart tackar de ja, och så försöker de göra en rolig actionkomedi på det. Som sagt, filmen var faktiskt OK, men jag är glad att vi fått biobiljetterna gratis, för jag hade ej betalat att se den på bio. Däremot att hyra den vore helt okej.


Grown Ups.
Nja, alltså. Den filmen kändes lång fastän den var normallång. Det kan ju bara betyda en sak, långtråkig typ.
Vi hyrde den. ALLT dom sa i filmen var skämt. De mesta av skämten var inte ens speciellt roliga. Jag skrattade nog åt
6 skämt i hela filmen, kom då ihåg att det var skämt nonstop.
Steve Buscemi hade en liten roll i filmen, han är rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0