En liten update

I lördags åkte vi till Brandons familj på eftermiddagen och bara umgicks helt enkelt. De grillade stek och kyckling och hade pumpkin pie till efterätt, mums!
Sedan när vi precis nattat Brandons småsyskon frågar hans styvpappa och mamma om vi skukke kunna tänka oss att vara barnvakt i 2 timmar så de kunde gå på bio, så det var ok för oss. Därav kom vi hem sent igårkväll och vaknade sent idag söndag
Vi spenderade faktiskt hela söndagen i Redondo Beach igen, med Brandons familj. Först mötte vi dom på stranden, byggde lite sandslott och sprang och lekte med barnen vid havet.
Sedan åkte vi till en mexikansk restaurang och åt god mat, chips och salsa och en margaritadrink till det, gött att bli bjuden haha.
Söndag är en typisk dag för Brandons familj att åka till hans mormor och morfar i Silverlake, så vi åkte också dit. Umgicks lite med hans släkt och så.
Nu är vi hemma i Long Beach igen. Vi ska poppa popcorn, äta godis och så har vi hyrt film. Från och med imorgon ska jag vara lite mer nyttig, har verkligen slarvat, oså ska jag äta vad jag vill på helgerna, så länge jag äter hälsosamt på veckodagarna. Jag har nog blivit sockerberoende den senaste tiden, så därför känns det ganska viktigt.
Tog lite bilder med mobilen idag, men lägger upp dom här imorgon bitti istället.

Lite annat nytt då? Hm, jo jag skrev ett inlägg häromdagen som jag sedan tog bort, det handlade om att Brandons familj skulle iväg över jul oså. De hade skrivit fel datum i smset, alltså att de skulle iväg på själva julafton, men det visade sig att de skulle iväg i mellandagarna, fast de vet inte om de ska åka längre, var tydligen inget direkt bestämt.

Igår fick jag en adventschokladkalender av Brandons mamma, hon kom ihåg förra julen då jag sprang runt och letade efter en innan 1 december, nu har dom dock börjat sälja dom i affärerna mer och mer, så det var gulligt av henne. Men jag skulle fortfarande gärna vilja ha en svensk adventskalender till min födelsedag ändå, chokladen är godare.
Brandons mamma och styvpappa gav oss också ett presentkort på IKEA på 150 dollar, helt utan orsak. Jättesnällt av dom.

En annan rolig sak är att Brandons lillasyster Jacqui ska flytta från Frisco till Long Beach i december, eftersom hon ska gå i skola här. Roligt roligt, vi kommer bra överrens, hon är ett år äldre än mig.


Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0