Det är kallt här också!

Jag sitter och fryser här i vår lägenhet. Brr, jag huttrar och skakar. Och min näsa är som en vattenkran, blir förkyld så fort det är kyligt här. Ni vet, varmt -kall, kallt-varmt är lika med förkylning!
Här i Kalifornien har man ju inte element och sånt, finns ingen direkt isolering i husen. Därför är det riktigt kallt så fort temperaturen sjunker här.
Som idag ligger temperaturen mellan 6-15 grader.
Jag ska snart ta ett varmt bad för att få upp värmen lite. Vi har en slags heater i golvet i vardagsrummet och jag har satt på den och allt, men det kommer ingen varmluft! Jooobiigt. Värt att ha det stora gallret där om det inte ens funkar!



Får snart ta och korka upp rödvinsflaskan haha, det ger iaf värme!

Kommentarer
Postat av: syrran

Här är det snö utanför fönstret..Men varmt inne:)

2010-11-23 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0