Bra start på morgonen

Kände mig lite sjuk imorse, typ som en rejäl förkylning var på G. Slemmig hals som gjorde ont och nysningar och snorig. Men jag lagade äggröra med finhackad zuccini och lök och en slice bacon och så en kopp svart kaffe och ett glas med C-vitaminpulver blandat med vatten och nu mår jag mycket bättre!
Kanske inte en frukost jag direkt äter varje dag, men en proteinrik frukost och så lite c-vitamin kan verkligen göra susen ibland!

Nu ska jag slänga tvätten i torktumlaren, sedan ta en dusch och göra mig iordning för jobb-grejen på ikea klockan 2. Vet inte om vi bara ska sitta ner och komma på en lösning gällande de två veckor jag pker bort, eller om de faktiskt tänker sätta mig i arbete. Jobbigt att inte veta...

Hörs senare! Puss och Kram!

ps: rätt så kallt här idag, väldigt skarpa vindar men också härlig fräsch luft att andas in.

Kommentarer
Postat av: syrran

Skynda dig och uppdatera/maila när du kommer hem, vill veta hur det går.Spännande!

2010-11-29 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0