Bilder från idag Thanksgiving


Jag är proppmätt och har ont i magen. Precis vad jag förutspådde tidigare här!
Först en massa mat och pumpkin pie hos Brandons styvpappas familj, sedan en massa mat hos Brandons mormor och morfar och hela den släkten i ett litet litet utrymme. Tight.


Isabella hemma, väntar på alla att göra sig iordning.


Brandons syster Natalie och mamma Patty fixar pajer.


Hos Brandons styvpappas familj. Visst är Isabella och Joaquin stora nu?


Jag ovetandes om att nån har tagit min kamera och fotat mig.


Luis och Natalie. Man och fru.


Roligaste kortet. Brandons låtsaskusin Sam ser ut som en ängel där bak
och även låtsas-mormor Jean kom in på en hörna.


Då bestämde vi oss för att ta ett nytt kort. På kortet kan ni se Patty direkt
efter hon sagt till mig "She's heavy! Hurry!". Och så sprang Joaquin in i bilden
då blixten gick av.


Sista bilden för ikväll. Sötnos-Bella!

Kommentarer
Postat av: syrran

Barnen har blivit stora, men de är fortfarande såå söta. Ta med dem om du kommer hem till jul, haha:)

2010-11-26 @ 14:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0