Köpt




Världens bästa kap! En kofta från Ginatricot för 199 spänn!
Har nog använt den i princip varje dag nu haha!


Blå klänning från Hm för 199kr.
Jag har hela tiden tyckt att deras "Garden collection" eller vad den nu heter
har vart så fin. Men samtidigt så kände jag att jag kanske skulle tröttna på
deras blommiga varianter, men så såg jag denna blåa skönhet.


Jag köpte mig en ursöt jojo för 29kr. Både fin och avslappnande.
Ska sitta på min veranda i L.A och jojja om kvällarna, vad skönt det
ska bli.


Klänning för 199kr på Indiska.
Den är så fin och romantisk att jag nästan vill säga "Jag älskar dig" till den.


Jag älskar allt ifrån affären Indiska, men speciellt deras inredning.^
Dessa krokar är ju för underbara!


Ännu mera från Indiska. Plastspegel som inte ser ut som plast.
39 spänn! Så söt.


Vissa ringar kan skära in så i fingret,men denna träring från Indiska var
jätteskön!

Detta är inte ens en femtedel av allt jag handlat, övervikt på flyget nästa...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0