Tjoho!

Jag sitter på jobbet. Ute är det grått och lite regn. Det vädret passar mig idag, för ikväll vill jag bara laga god mat, dricka rött vin, hyra film och äta svensk marabouchokladkaka jag tog med ifrån Sverige. Allt det, utan dåligt samvete för att solen skiner ute. Skönt med lite grådagar i L.A med faktiskt.
Igår efter jobbet kom jag hem till öl och tequila shots och Bbq. Brandon och en vän och vår granne hade minsann festat till det haha. Tur att vi körde på det vid 3 då jag slutade jobbet, annars hade det nog vart svårt att stiga upp vid 6 imorse, vilket faktiskt har vart förvånansvärt enkelt de sista dagarna, vaknar typ av mig själv så tidigt, antagligen lite jetlag fortfarande.
Men imorgon och på onsdag är jag ledig. Skönt! Måste dock storstäda storstäda storstäda vårt lilla hem, ser förjävligt ut faktiskt. Fast om det är grått och lite regnigt väder som idag imorgon, då har jag inget emot det!

En sak till, jag fick en present av Brandon igår!! Har typ aldrig hänt förut haha. Han hade vart i en affär med sin syrra och sina småsyskon. Då hade han sett en tshirt som fick honom att tänka på mig, så då köpte han den, blev väldigt förvånad, men glad!
Ni får väl se den här senare kanske, eller nästa gång jag använder den.

Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0