Till hösten

Jag har bestämt mig för att börja med engelskaklasserna till hösten, för då är det mer garanterat att det bara är 2 dagar i veckan, för på sommaren är det mest 6-8 veckors kurser, skulle kännas lite tungt att plugga 4 dagar i veckan med 3 timmars lektioner varje dag plus jobba heltid.
Så så blir det. Blev inget engelskatest denna vecka, får göra det nästa helt enkelt.

Nu måste jag rusa för att hinna med en buss, måste nämligen till Target för att lämna tillbaka en digital fotoram vi skulle ha gett Brandons styvpappa som fyller 50 idag, men vi testade den innan och den var kass. Så nu står vi på ruta ett och har ingen ide vad vi ska ge.
Om ni har superbra ideer till en man som fyller 50, maila mig gärna så snart som möjligt till [email protected] , för jag får mailen direkt till mobilen. Åker till affären nu.

Ikväll blir det gå ut och äta på restaurang för att fira han. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0