Sierra Nevada

Vi är medbjunda av Brandons familj att åka med dom upp till bergen i Sierra Nevada en helg i juni, JA TACK!
Något jag drömt om att få komma ut och bo på en bergsluttning och njuta av "vildmarken" haha. Först när dom sa att det är en camping tänkte ja, wow, detta blir intressant, men dom hade visst bokat hotellrum med pool och sånt på campingen haha. Oh well.
Jag frågade om det finns björnar där uppe. Det finns det!! Jag vill så gärna se en björn. Vore så himla häftigt! Så länge den inte attackerar mig alltså.
Kopiera denna länk och sök, så får ni läsa lite ungefär vart vi ska. Träden ska tydligen vara riktigt höga!
http://www.americansouthwest.net/california/sequoia/national_park.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0