Regnigt Sverige


Sitter hemma i Skövde i mitt gamla rum och jag kan höra regnet mot fönsterrutan. Känns som en typiskt svensk dag.
När jag kom hem ifrån Gbg idag lagade jag mat åt mig och mamma, sedan kaffe och kexchoklad på det. När man bor utomlands är det nog maten som man saknar mest, om man inte räknar med familj och vänner förstås.
Har precis lagt in bilderna i min kamera till min laptop. Många bilder. Kan lägga upp några här, om en liten stund. Just nu sitter jag och gäspar för fullt. Gråa och regniga dagar gör mig alltid så sömnig. Iofs har jag haft problem att sova sedan jag anlände i Sverige, så det kan bero på det också. Jag tror att det finns en klocka inuti mig. Spelar ingen roll vilken tid jag gått och lagt mig här sen i torsdagskväll då jag anlände hit, jag har vaknat prick klockan 07.00 av mig själv, sedan har jag fått tvinga mig själv att somna om.
Andra gånger, typ hemma i L.A, när jag har satt väckarklockan kvällen innan jobb, så vaknar jag alltid 5-10 minuter innan klockan ringer. Ganska häftigt. Eller kanske jobbigt, de där 10 minuterna extra hade jag nog velat sova på istället.

Nåväl, nu ska jag ta en dusch och förhoppningsvis piggna till lite, ikväll kommer min faster och kusin hit på middag, har inte setts på evigheter, alltså, sen jag flyttade till USA.

Lite bilder om en stund då alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0