Nu blir det lite bilder från Göteborg!



Frukost på ett fik med mina vänner!


Vi gick till Universeum som ligger bredvid Liseberg. Hur kul som helst!


Det fanns ormar där...


Detta kort ger mig mardrömmar! Titta, ser ni? Ormen tittar på mig! Usch vad jag hatar ormar, men jag
älskar allt som jag hatar, vilket gör det ännu värre.


Usch...


Fy...


Blää!


Padda!


iHola!


Hajarna!


Bruce!


Min vän Emma kunde inte sluta titta på den stora hajen.


Flamingos i den tropiska regnskogen.


Emma och jag i ett megastort hajgap!


Lååång.


Kort!


Sofias huvud på ett silverfat!


1:a Maj i Gbg.


Fika på stan!


Sedan blev det en kopp kaffe hemma hos Malin också. På bild: malin och Emma.


Sov även 2 nätter hos syrran som precis kommit hem ifrån Rom.


Sedan på måndagskvällen firade vi vår vän Sofia i en park med grillning och vin, myskväll!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0