Mys- och nysdag, " ha ha "

Jag är helt slut. Har vart på Elins esplanad eller vad det nu heter, med mamma o syster. De hade ej byggt klart det innan jag flyttade till USA för 1.5 år sedan.
Och nu är jag helt slut fastän det var mysigt med fika och småkik i affärer. Tror jag är helt slut för att jag är förkyld. Det som är så dumt med förkylning är att man egentligen är tillräckligt frisk att göra saker, men man känner sig så ofräsh och orkelös att man helst inte vill göra saker på grund av det.
Jag köpte lite söta kläder till min mans småsyskon, lite svenskt porslin till svärmor och så lite svenska dvdfilmer till mig själv som jag kan ha på jobbet i USA och titta på min dator.

Nu kom jag ju på en sak, har lagt in bilder från kameran med allt jag köpte häromdagen men så glömde jag lägga upp det här. Kan göra det nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0