Min lilla gamla katt


Min "svenska katt" får jag väl säga eftersom jag ju har en katt här i Amerikatt (ha ha ) också.
Vi har haft vår lille katt i 18 år, i juni. Helt otroligt. Och nu när jag var hemma i Sverige igen märkte jag verkligen att vår lille katt har blivit gammal. Hon hör knappt något , hennes öra gör ont och hon verkar så trött. Men hon är fortfarande sitt bortskäma lilla jag som älskar räkor, skinka och lax som hon får väldigt ofta för att vara en katt.
Men när jag märkte hur gammal hon har blivit, kände jag mig ledsen. När jag förhoppningsvis kommer hem till Sverige igen vid jul, kommer hon fortfarande att vara där? Men så får man samtidigt tänka att hon har haft väldigt väldigt bra 18 år. Fast jag önskar såklart det blir 19, 20, 21...





Världens världsbästa katt ever! Min lilla MysanPysan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0