Mama D's

Igår gick vi och Brandons familj ut och åt italiensk mat på Mama D's i Hermosa beach eftersom Brandons styvpappa fyllde 50 bast!
Brandon var dock lite försenad, mycket på jobbet, likaså Brandons familj, alltid sena haha, så jag orkade inte sitta hemma och vänta på alla så jag tog en promenad till Hermosa och det var underbart. Solen värmde så gott mellan de kyliga vindarna och folk spelade volleyball på stranden och fastän det var mycket folk där nere, var det så tyst och behagligt.Det finns sånadär maffiga hus precis vid strandpromenaden i Hermosa på The strand som det kallas, där satt folk på sina altaner och bara njöt, hur härligt vore det inte att ha en lya där eller!? En äldre man satt också på sin altan och spelade gitarr och sjöng för oss som gick förbi. Jag älskar Hermosa beach!

På Mama D's åt jag vegetarisk lasagna, såå gott!



Fick äntligen inviga min underbara blå klänning och sen så hittade jag
min lilla jacka jag köpte på second hand i Notting Hill i London när
jag bodde där, vilken bra överraskning!


The Strand i Hermosa beach.


Volleyball spelas alltid på Hermosa och Manhattan beach.
Brandons styvpappa brukade vara ett slags volleyballproffs i South bay-området
i sina yngre dagar.


Början av Hermosa piren.


I väntan på att få bord på restaurangen spelade Brandons mamma och
styvpappa spel.


Kommentarer
Postat av: syster

Klänningen är jättefin ju!

2010-05-27 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0