Jag vill inte vara på jobbet nu!


Hela förmiddagen spenderade vi med Brandons småsyskon och vi lekte runt på deras lilla bakgård och sprutade
med vattenslangen och det var jättemysigt. Skönt att bli nerdränkt i vatten också för solen stekte minsann på!
Brandons styvpappa har en bbq ikväll för att fira att han fyllt 50. Tyvärr så missar jag detta, därför att...jag sitter på jobbet nu och jag är sååå avundsjuk. Underbart väder ute och jobbet är det sista stället jag vill vara på nu.
Men igår grillade vi hemma iaf och det var gott och det var en väldigt skön kväll då med.

Slutar vid 11 ikväll, jobbar 7 imorgon bitti, yay, det är jobbigt, men men, imorgon kväll ska vi på baseball match, Dodgers LA mot Arizona eller nåt, kommer bli jättekul! Längtar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0