Jag gifte mig med rätt man, yes i did!

Sitter och har det långtråkigt på jobbet (det var dock massor att göra från klockan 3 till 6), då kommer Brandon och överraskar med mat från hans familj Bbq och chokladtårta och så hade han hällt mjölk i en petflaska och tagit med till mig också. Åh! Choklad och mjölk, vägen till mitt hjärta haha! Komiskt nog stämmer det lite faktiskt. Vi bodde på samma hostel i London, jag bodde bara där, han bodde där gratis för att han jobbade på deras internetcafe. Så andra dagen jag var på det hostelet skulle jag köpa en snickers på internetcafet och han jobbade där då. Dessvärre hade jag inga pengar, så jag frågade honom om jag kunde få betala nästa dag istället. Så han log bara och gav den till mig och så hade han tydligen skrivit en anteckning på betalningslistan som löd
såhär "The cute swedish girl :1 pound" för att jag skulle se att han skrev det, det missade jag dock och sprang glatt därifrån med min snickers, den där anteckningen han skrev fick jag höra om 2 år senare, han hade dock hela tiden trott att jag sett den. Haha, men som sagt, jag behövde ju som sagt inte betala för den där snickersen, så man kan säga att chokladen nådde direkt till mitt hjärta då också. Hmm..det var långsökt. Whatever!

Både jag och magen är glada nu. Den där chokladtårtan och mjölken till det satt riktigt fint såhär på kvällskvisten :)

Om ungefär en timme slutar jag, då ska jag hem och titta på nån film Brandon skulle hyra. Han frågade mig vad för slags film jag ville se, jag sa komedi eller action, det är nämligen de slags filmer jag tycker bäst om att se om kvällarna då jag är trött och ska upp tidigt nästa dag. Man behöver bara använda sin ena hjärnhalva för actionfilmer och komedier tycker jag (förutom med vissa dock....) så därför är det perfekta "after work-filmer" haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0