Igår


Fick ett såntdär "nu ska jag piffa till mig"-humör igårkväll. Duschade, gjorde hårinpackning, duttade på rosa nagellack och smörjde in mig i bodybutter märket PINK from Victoria Secret som jag fick i julklapp. Vilken "duttiluttigt tjejig" kväll jag fick till det. Sånt borde jag göra oftare. Dessvärre var det en händelse som förstörde hela den mysiga stämningen. Jag sitter i morgonrock och har det mysigt, då knackar det på dörren. Jag ignorerar först detta eftersom jag ej väntade på besök eller något och jag satt i morgonrock liksom. Efter ett tag börjar personen banka mer än att knacka. Jag kommer på att om personen tittar in genom fönstret noggrant kan han nog se mig sitta på sängkanten precis intill dörren, så jag bestämde mig för att öppna. Då står den thailändske karln, som vi alltid beställer thaimat från, med en påse mat för hemkörning. Jag tittar frågande på honom och säger att jag inte har beställt någon mat, kanske att han tog fel nummer? Jag stänger kvickt dörren och tycker att detta blev oerhört pinsamt eftersom jag och Brandon är stammisar på den restaurangen och han känner alltid igen oss pga det, plus att jag ofta beställer mat till jobbet och då är det han som kommer med maten.
Jag hör honom utanför knacka på vår grannes dörr, ingen öppnar.Då hör jag att han ringer personen som har beställt mat och så verkar det som att han har fått totalt fel adress. Gu va pinsamt.
Och, det lär väl dröja tills jag beställer mat från dom nästa gång, kul liksom, stå där i sliten morgonrock med superblött hår. Och vetskapen av att vi båda känner igen varann men båda ignorerar det hahahha!

Jag tog en runda på Forever21 igår förresten. Hittade 2 saker jag verkligen verkligen tyckte om, men så sa min hjärna att "Anna, när kommer du att använda dessa?". Då fick jag ge med mig. Har iaf kort på det från provhytten, kanske kanske min vänstra hjärnhalva kan övertala min högra att jag viiissst kommer att använda de plaggen och absoluut borde använda dom. Vi får se. Däremot köpte jag mig ett par mörkblå stuprörsjeans för 10 dollar, FYND! Dom är världens skönaste till på köpet eftersom det är stretch! Har dock ingen bild på dom, jag menar, dom är vanliga blåa stuprörsjeans.



En shortsdress kan man väl kalla det, topp och shorts i ett!


Älskade denna hatt! Fast den var lite tung typ. Eller så var den helt
enkelt inte heelt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0