Hello!


Internet har funkat väldigt dåligt sedan jag kom hem, därför dålig uppdatering.
Jag börjar jobba klockan 3 idag, kommer kännas konstigt att jobba efter 2 veckors ledighet! Men samtidigt skönt att komma in i vardagen igen plus att jag måste ha pengar haha! Idag är det payday, dock måste jag vänta till fredag om 2 veckor tills jag får min igen, blää!

Har många bilder som jag lagt in ifrån min kamera sedan jag kommit hem med,men lägger upp dom ifrån jobbet.

Förresten, idag känner jag mig otroligt stolt över mig själv. Vaknade vid 6 imorse och kunde inte somna om. Jag låg och funderade på om jag skulle somna om eller ej. Jag steg upp ur sängen, slängde på mig tröja och byxor och träningskor och gick ner till stranden för en powerwalk, från piren till "Palos verdes-bergen"-typ. Och sen tillbaka, cirka 45 minuter snabb promenad, kändes så himla skönt efteråt. Sedan tog jag en promenad till mataffären och nu har jag fyllt upp kylen lite grann iaf. Lagade ägg och bacon toast till frukost och jag och Brandon åt tillsammans innan han gick till jobbet. Proteinrik frukost, det står man sig verkligen på länge!
Känns som att jag hunnit med massor och klockan är bara 10 på morgon. Bra jobbat Anna! Lär väl dock somna runt 9-10tiden på jobbet ikväll haha!

Jag funderar på att kila ner till stranden och ta en tupplur där i en timme, förhoppningsvis få lite färg då med.
Sedan måste jag hem och duscha och förbereda matlåda. Puh, full rulle, trots att jag steg upp så tidigt!

Bloggar som sagt mer ifrån jobbet, fast då är det natt hemma hos er, så ni får väl läsa här imorgonbitti då :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0