Happy hour och bowling

Igår efter jobbet drog jag och Brandon och vår vän Dan för Happy hour-drinkar på piren. Beställde även in lite förrätter som också har happy hour-pris på. Kincaids alltså, dit vi alltid går haha!
Jag dricker som vanligt där mojitos.
Det blåste rejält igår och såklart ännu värre på piren vid havet. Men vi trotsade vädret och satt på uteserveringen, vi var dom enda som satt ute, men så hade vi den fina utsikten också. Minsann minsann!

Efter det gick vi och bowlade. Först när vi kom var det som vanligt, men sen efter 20 minuter började discolampor att blinka och kass musik sattes på. Ingen av oss gillar det så mycket, föredrar allt som vanligt när vi ska bowla. Oh well. Jag gjorde inte speciellt bra ifrån mig igår heller, mitt bästa var 90 poäng i går.


Trevlig kväll iaf!

Ps: Vart är sommarvärmen i L.A??


Underbar utsikt på Kindcaids.


Kalla vindar och solen i ögonen, stackarn! Vi flyttade till ett annat bord i hörnet senare haha.


Båthamnen.


Moi! Både skinnjacka och tajts för att hålla värmen.


Båtar och piren.


Fint!


Piren.


Dan vann över oss i bowling.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0