Godmorgon!

Det var inte alltför segt att gå upp imorse, det brukar faktiskt vara lättare att gå upp när man bara fått 5 timmars sömn typ, smällen kommer senare...

Inte mycket nytt sen för 9 timmar sedan haha, har suttit och klunkat kaffe nu på morgonen, magen gör ont nu!
För att få tiden att gå ska jag sätta på en film nu, men vilken? Jag köpte med mig en "Musical collection" när jag var hemma i Sverige, hela 5 musikalfilmer för bara 200 kronor, allla skivor i samma box, så när jag har med den till jobbet har jag alltid en valmöjlighet, tjohej!

Hmm, The rocky horror show såg jag ganska nyligen, likaså Hair.
Tror jag kör på Sound of music, den är lång och sen har jag bara halva
arbetsdagen kvar när jag sett klart den filmen, smart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0