GO Dodgers!

Det är så bra med Brandons jobb ibland, för han träffar så många olika människor och är Brandon schysst mot dom är dom schyssta tillbaka. Brandon hade tydligen gjort ett bra jobb med en kunds bil, så nu får han biljetter till Dodgers game 31 maj , baseball alltså.
Tydligen riktigt riktigt bra platser och biljetterna vi får ska ha tillgång till det så kallade "Club house" , lite VIP sådär! Jag har velat gå och se nån hemmamatch jättelänge, känns som att det är en såndär grej man ska göra när man är i USA, eftersom man alltid ser det på film osv, så man vill själv uppleva det.

Åh vad kul det ska bli!!! Inte för att jag vet nåt om baseball egentligen men, jag ser det typ som vår svenska brännboll haha! Äh, jag tycker att det ska bli mest skoj med stämningen på hemmaplan. Go go Dodgers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0