Garderobslösningar?

På denna bild ser ni en slags öppning i väggen till höger, det är min garderobsyta. Just nu ser det helt galet ut och jag måste komma på en mer praktisk lösning. På bilderna under denna bild är det vissa alternativ.
´Det är så fruktansvärt svårt att komma på smarta lösningar när man bor pyttelitet. Speciellt då detta rum inte kan ha massa hyllor och sådant på väggarna pga alla träutbuckingar på väggen, eller ja, vad det nu kallas.
Ska iag till Target idag och kolla vad de har för något. Små byrorar underst och sen sätta upp en stång i mitten av garderoben mellan väggarna kanske? Isf måste jag också till hantverksaffären och kolla på stångar. Jag börjar nog med Target. Jag har lärt mig bussarna här i Redondo beach riktigt bra nu, eller ja, det är 2 bussar jag lärt mig, varav en av dom endast går fram och tillbaka på Pacific coast highway vilket till och med en träskalle skulle kunna lista ut hur dom fungerar haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0