Frissan i L.A


Funderar på att gå och klippa upp mitt hår lite idag, så att det får lite liv. Längden vill jag behålla.
Däremot känner jag mig aldrig speciellt fin efteråt när jag går hem. Varför? Jo för jag är för snål för att betala dom att föna mitt hår, japp sånt kostar extra, det är iofs därför det är billigare att klippa sig här än hemma i Sverige på salong.
Varför känner jag mig då inte speciellt fin efteråt på väg hem? Jo för mitt hår då är blött och kallt.
När man kommer hem sitter man och värmer sig med hårfönen och håret blir aldrig lija snyggt som det skulle vart på salongen.
Nu måste jag räkna kassan sen slutar jag jobbet!!
Imorgon är jag ledig, dessvärre lär jag ju knappt få nån sovmorgon då eftersom jag måste till DMV-kontoret där man fixar ID och sånt där, de öppnar vid 7 eller nåt tror jag och oftast är det minst 2 timmars lång kö. Snark. Får se om engelskatestet hinns göra imorgon, beror på skjuts och så.

Uppdaterar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Haha, galet att det kostar pengar att bli fönad! :D Det ser ju vi verkligen som en självklarhet, hihi.

2010-05-25 @ 20:16:20
Postat av: svar till anna s

haha eller hur!

2010-05-25 @ 20:32:30
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0