YOGURTLAND!


Yogurtland är mitt nya favoritställe.
Det är ett sånt där ställe som jag alltid gått förbi och trott att "Äsch, säkert skitdyrt".
Men vi åkte dit igår eftersom Joaquin och Isabella (Brandons småsyskon) ropade precis som i en barnreklam för något "YOGURTLAND" "Wiiie YOGURTLAND" (Så ärligt talat tror jag inte längre att alla sådana där Kinderägg-reklamer är sååå fejk). 
Hur som helst, vi kom dit, det var massor av folk, klockan 8 en onsdagskväll??, och så fick man stå i en kö och i kön är då man tar sina yogurtglassar. Massor av maskiner hela vägen till kassan, massa olika smaker och toppingar. Jag tog dock alldeles för många olika smaker och frukt och toppingar för att det kändes som att jag aldrig mer skulle få se detta paradis igen och så har jag jävligt svårt att bestämma mig. 
Bäst av allt? Det var BILLIGT! Vet ni varför? Jo, för att de vägde koppen med yogurtglass och hur mycket väger det liksom? 
Åhh, så om ni ska till USA någongång, Yogurtland is the shit!
 


 
Joaquin är söt och cool.

 
Isabella är söt och tuff.


I bilen.


Såhär ser hela vägen fram till kassan ut. Bilden snodde jag från google.com


Joaquin älskar sin bror, så han såg verkligen till att Brandon fick
tillräckligt med glass under kvällen haha!


Brandons storasyster Natalie med man Luis, Isabella är söt!


Tihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0