White russian och bowling

Så i tisdags skulle jag ju gå till Kincaids och smutta på en "4dollars-happy hour-mojito", men sen så dök även Brandon och hans vän Dan upp, så de sällskapade de med. Det blev 2 mojitos för mig där. Såå gott.

Sen så blev vi sugna på att bowla, så vi drog till en bowlinghall vi inte vart på förut och det var riktigt billigt med, 7 dollar var för 2 spel. Och så blev det en white russian för mig i bowling-baren. Såklart man ska dricka en white russian när man spelar bowling liksom, "The Dude" i Big Lebowski gjorde ju det!

Dessvärre gick ju inte mitt spel något vidare, men det får jag jobba på helt enkelt. Bowling är ju såå kul!

Bilderna är tagna med mobilkamera, så därför är det kass kvalite.



Mittemot bowlinghallen fanns en stor musiklokal med band som hade
varsitt rum där de satt och tränade i. Vi tyckte det lät riktigt bra och
gick omkring utanför och tjyvlyssnade.


Tihi..


Vi tyckte att Dan såg så rolig ut i Bowling-baren med sin drink och
knalloranga skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0