VÄRLDENS BÄSTA SYRRA!

Skulle precis gå iväg till stranden men då kommer posten och gissa vem jag fick brev av idag? Världens bästa syster! Min syster!
Och jag tror banne mig att hon kan läsa mina tankar, för jag har gått och letat efter en skjorta i flera veckor men inte hittat någon som passat, men så fick jag en av min syster på posten och den passar perfekt! SKITFIN! Visar bild senare.
Sen så var det även ett kort på min älskade katt där hemma i Skövde, åh vad jag saknar min lilla kissekatt!
PLUS en VeckoRevyn-tidning, " Så fixar du din drömkropp, veckorevyns träningsbibel" , okej okej kära syster I GET YOUR POINT!
Den kan jag ju iaf ta med och läsa på stranden nu. Åh detta brev gjorde min dag, min vecka!



Off to the beach


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad kul att skjortan passade! Och det var INGEN point med veckoreyn, har tullen tagit godiset eller vadå? DÄR var pointen haha!

2010-03-18 @ 10:25:14
Postat av: svar till syrran

VA? Neeej, vad för godis skickade du`? Tullen måste ha tagit det!



2010-03-18 @ 17:07:04
URL: http://bigtown.blogg.se/
Postat av: syrran

VA är det sant? Var brevet öppnat? Jag hade tejpat jättemycket. Såna där jordgubbar och farmors löständer och zootabletter och sånt, inte jättemycket men ändå. Kunde inte tullen ha tagit träningsbilagan till veckorevyn istället! Den behövde de säkert, om de snor andras godis hela dagarna.. Vore kul att se en bild på dig i skjortan förresten:)!

2010-03-18 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0