Fredag!


Funderar på att ta bussen till shopping gallerian idag efter jobbet. Inte för att egentligen shoppa massa, utan för att gå omkring och kolla lite och få lite inspiration, tycker nämligen att det är kul att göra så och sen gå till en second hand-affär och se om man hittar något liknande för bra och billigt pris.
Sedan är det så mysig att bara gå omkring i gallerian och titta på folk.

Och sedan så måste jag ju se filmen vi hyrde häromdagen, måste nämligen lämnas tillbaks idag! Fast ibland är det värt att behålla den en extra dag, kostar ungefär 1 dollar extra, så slipper man stressa.
Jag vet aldrig när jag blir trött om kvällarna när jag har morgonpassen. Kvällen vi hyrde filmen på, då kände jag mig pigg och allt, men sen när vi kom hem stupade jag i säng haha.

Idag är det lite kyligare ute. Bara 14 grader. Det är kyligt för oss eftersom vi tidigare i veckan hade cirka 25-30 grader! Annars hade jag nog kilat ner och hängt på stranden lite nu efter jobbet.

Dags att räkna kassan och "stänga mitt skift".
Om jag lyckas tjyva lite internet från grannarna senare ikväll så uppdaterar jag då, annars jobbar jag imorgon bitti igen och tillgång till internet då. Tror min mobil är beställd, vet dock ej när den kommer.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0