Bra dag!

Det är underbart väder idag! Såå varmt och skönt till och med i skuggan.
Efter jobbet ska jag till apoteket, sedan frissan eftersom hon ska fixa de partier i mitt hår som inte blev så brunt som det andra delarna i håret, självklart behöver jag ej betala för det, gött!
Efter det ska jag nog slänga på mig shorts och linne och ta en promenad vid stranden, denna gång hermosa beach tror jag minsann.

Ikväll måste måste måste jag och Brandon gå till tvättomaten och tvätta. Buu!
Sedan vid 9 tänkte vi gå till Kincaids sena happy hour och sitta på deras uteservering och ta en drink. De har tydligen fått nya saker på happy hour menyn och nya drinkar, spännande!
Låter som en bra dag+kväll, tycker jag!



Happy Hour på Kincaids betyder att alla förrätter är halva priset och alla drinkar 4 dollar styck.
Dollarn ligger just nu på 7.07 svenska kronor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0