Bildregn!


Inget nytt och spännande. Väldigt lugn morgon på jobbet. I brist på annat för tillfället, kan ni ju ta en titt på lite gamla färggranna eller ofärggranna bilder som jag har tagit!


Målarklass för barn. Så fint med alla färger.



Två syskon matar fåglarna i Hype park, London.



En fågel i fångenskap på ett akvarium i Long beach, Kalifornien.



Självporträtt av mig själv tagen av mig själv.



Skulle fota "c-kändisen" Judie Aronson för lokaltidning i South Bay.



Dyra solstolar i Hyde Park, London.



Brandstationen har öppen dag i Redondo beach.



L.A Galaxy, Los angeles.



Hermosa beach, kvällstid.



Big Bear, Kalifornien.



Födelsedagskalas!



Frisco!



Innergård i Frisco.



Redondo beach båthamn.



4th of July, Redondo beach.



Gatorna är aldrig tomma i L.A. Prospect st, Redondo beach.



Disneyland.



I en park i Redondo beach.



En sköldpadda som inte ville vara med på bild.



Downtown.



Catalina island.



Manhattan beach.



Kaktusar!



Hike i Malibu hills.



Vingård i Santa Barbara.



Tunnel.



Kärlek.



Manhattan beach.



Cats!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gu vad fina bilder, jag vill va där nu!!! kaktusarna är ju underbara

2010-03-15 @ 00:53:18
Postat av: svar till Rebecka

TACK! Jag vill att du ska vara här nu!

Kaktusbilden är tagen i Getty Museum, hur fin trädgård och utsikt somhelt och utställningarna var coola! Vi får åka dit tillsammans när du nångång kommer hit!

2010-03-15 @ 19:51:11
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0