Dessa hjälper!

Jag kom på att det är lika bra att fortsätta med mina små updates gällande mig försöka bli av med mitt sockerberoende, why not liksom!

Dessa snacks räddar verkligen situationer då min kropp skriker efter socker:



 Kellogg's  K-special bar,smak: Pretzel 
 och choklad 
 Så himla himla god! Nästan lite såsom hemmagjord snickers kan smaka som.
 Den salta pretzel-kringlan-bitarna och chokladen kombinerar den där goda salta,
nötiga choklad-smaken som om man äter godis, bara att denna är mycket bättre alternativ.
90 kalorier per bar och den mättar faktiskt.


Green machine                                     
                                                             
Denna dryck är helt naturlig med bara        
massa frukt och grönsaker.                       
Låter kanske inte gott med den                   
kombinationen, men det är det och så         
läskande och mättande!                             
Älskar alla sorter av"Naked-juicen".


Fruit strip
Också ett jättebra alternativ istället för sötsaker. Vissa
frukter är ju tillochmed sötare än vanliga sötsaker.
Mättar ej men dämpar sötsuget. 45 kalorier per strip.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Men det är nyttigt socker i frukt, och en massa vitaminer och sånt som gör att man inte blir sjuk. Och frukt är mycket naturligare än såna där strips. Iväg till Farmers market med dig:)

2010-03-14 @ 10:26:19
Postat av: svar till syrran

Vad jag skrev om att vissa frukter till och med är sötare än vanliga sötsaker menade jag var en bra sak, att fruktsockret är godare.

Och sånadär strips är bra alternativ då man alltid kan ha dom i en låda och inte oroa sig för att de ska bli dåliga.

2010-03-14 @ 16:59:48
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0