Update Sockerberoende

Jag har varit duktig idag också.
Åt frukost, lunch och åt min "middagslåda" här på jobbet för 2 timmar sedan.
MEN, det återstår 3 timmar kvar tills jag slutar och allt jag har kvar är en jätteliten klementin!!! Och bakom mig här i lobbyn på motellet står allt godis, chips och kakor och bara skriker om att bli uppätna!
Vad ska jag göra?! Detta är inte bra. En macka hade vart perfekt nu. Varför tog jag inte med det till jobbet också? Allt jag har i min lilla kyl här på jobbet är en burk med smör typ och det vill jag inte direkt sitta och äta. USCH! När jag var liten satt jag tydligen och åt smör direkt från förpackningen, herregud vad vidrigt!
Ska jag fördela miniclementin-klyftorna i 3 olika högar och äta en varje timmeeller vad? Guu va jobbigt det är att bli av med ett sockerberoende!


"Den gamla goa tiden". Jag äter min första donut i USA i våras,
DET var sockrigt och gott , titta bara hur jag njuter av det?
Pff, den bilden bjuder jag på. Man kan ju inte posa och äta donut samtidigt heller!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0