Underbart väder!


Denna vecka kommer att bli riktigt härlig, 20-25 grader!
Jag vill inte ha regn och sånt längre som jag alltid skrev att jag ville ha i vintras och i början av året.
Nu är det sol jag vill ha och förhoppningsvis ska värmen hålla i sig.
Däremot, som L.A-bo som jag nu är, är vindarna lite småkyliga för att ligga och steka i bikini på stranden. Haha!
Jag har däremot inte solat sedan i somras så jag är blek som ett spöke!
Nu vill jag få färg och fräknar!


Fåglarna gillar också att hänga på Hermosa beach.


Jag ska nog gå ut på en powerwalk efter jobbet, precis som Mr.Fågel.


När det blir lite varmare ska jag bara slänga på min favorit-strandklänning
och gå ner och lata på stranden varje ledig minut. Fast deklart, jag tröttnar snabbt,
men ändå, lata på stranden låter skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0