TJO!


Har egentligen inget nytt och spännande att skriva just nu. Jag lyckades ganska bra med att inte "hysteri-shoppa" igår på gallerian bara för att jag fick bra lön. 

Detta köpte jag:

TJmaxx:

* Ett par svarta Adidas-shorts med blå ränder på sidan för 12 dollar, fynd fynd!

* En söt liten top med blommor broderade på, också 12 dollar.

* En vit träram för 2 dollar.

Forever21:

* Ett vitt litet diadem med rosett för 1.50 dollar.

* Ett par hängslen med lite spetsdetaljer, 3.60 dollar.

* En bikiniunderdel som tillhör överdelen jag köpte förrförra veckan typ. 9.90 dollar nånting.

Target:

* En klänning med massa olika nyanser av blått till mamma som hon ska få när jag kommer hem.
   Den hade kostat 30 dollar, men var på rea rea och kostade igår 7.40 dollar. FYND, hon kommer att
   älska den klänningen.

Som ni ser är dessa tre affärer mina favoriter, mest för att de har fina saker för superbilliga priser.

Kan slänga upp bild på fynden jag gjorde igår, OM jag kan tjyva internet ifrån grannarna idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0