Snart jobbat klart, packning och Palm Springs väntar!


Nu slutar jag jobbet om en timme!
Då måste jag skynda mig hem för att packa en liten "weekendbag" och sedan så drar vi nog mot Palm Springs runt 4tiden. Klockan är 2 nu.
Åh vad jag längtar! Brandon sa att han snackat med sin syrra och hon säger att det är suuperfint och suuuperskönt väder där nu. Undra om poolerna fortfarande är varma kvällstid när vi kommer dit ikväll, hoppas hoppas, jag känner för att simma några längder.
Sedan så går vi nog alla ut och äter något gott!

Det finns internet på hotellet har jag hört så jag uppdaterar kanske en liten bild därifrån, för ett reta er där hemma i kylan lite kanske? :) Jag med en drink i bikini vid en pool, en svajande palm och skinande sol?

Ha en jättebra fredagskväll och kom ihåg, varannan vatten och innan läggdags, två alvedon och ett stort glas vatten så är ni pigga imorgon bitti igen! Det funkar faktiskt :)

Ciao (Haha, pratade på msn med vår vän ifrån Sicilien, så är inne på det dära Ciao ciao'andet nu)


Det är väldigt grönt, fint och många blommor här nu. Däremot lär det bli torrt och ogrönt när sommaren
anländer i Södra Kalifornien, för då regnar det inte och solen bara steker och steker.

 


Kommentarer
Postat av: vivi

hej. Jag tycker det är kul att kolla runt lite på bloggarna som dyker upp på blogg.se framsidan. det gjorde din igår :)

vad var bäst?

Chicago var bra, där var jag som barnflicka i 10veckor när jag var 19år och passade en liten tjej. Helt klart bra.

På cypern bodde jag i 8månader. Det var lite som en dokusåpa, men otroligt roligt och något jag absolut inte vill ha ogjort. dagarna såg ut så här: vakna, stranden, jobba, festa sova.. om och om igen.. passar när man är 20, hihi

I oslo bodde jag i fem år. Det var kul och det är där jag har mina närmsta vänner. Helt otroligt att man finner sina närmsta vänner vid 22år. :) Där var det vardag, som i vilken annan svens stad som helst.

Kan inte peka på vilket som var bäst eftersom allt var bra på sitt sätt.

De bästa resor jag gjort var min månad på NZ och en månad med roadtrip i USA.



en hel livssaga, haha!

ha det underbart i palm springs.

kram

2010-03-27 @ 11:12:21
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0