Sen brunch


Jag gick upp ungefär vid 9-halv tiotiden, men vart inte hungrig förräns en stund sedan, klockan är 2 nu.
Så jag slängde ihop en äggröra med paprika och lök och till det kaffe och jordgubbar. Gött!
Ska göra mig iordning för jobbet nu, börjar om en timme, men ska förbi affären påväg dit för att köpa lite bröd.

Förresten vet ni vad? Om ni bläddrar ner lite på min blogg så vet ni att jag pratade om att köpa en kamera, den där canon powershot, jag köpte den igår! De hade precis fått in den på Costco och eftersom den var "ny" på Costco hade de en "Ny-rabatt" så den kostade bara 179 dollar, vilket är ungefär 1200 kronor. KAP!
Den fungerar fintfint! Däremot är den väldigt liten så jag är så rädd att tappa bort den haha!

Ville testa att filma med den lite också, så jag filmade medans jag ropade in katten. Lägger upp det från jobbet, så ni får höra vilket gnäll-mjau vår katt har.Hm..




På affären Costco säljs allt i storpack. Jag ville ha jordgubbar, då fick det helt enkelt bli ett stortpack av det.


Brunch! Äggröra med goa gubbar! Magen glad!

Internet är nu supersegt här, så lägger upp lite mer bilder och updaterar ifrån jobbet istället. Nu måste jag göra mig iordning!
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0