PLATT SOM EN PANNKAKA!

Kom inte på någon annan mening med pannkaka...

Jag ska laga svenska pannkakor idag iaf. Nu kanske ni tänker "Svenska pannkakor, pannkaka som pannkaka eller?", men oh NO. Pannkakorna här är tjocka och smaklösa och det är därför man häller litervis med lönnsyrap på dom just för att dom inte har någon direkt smak (måste dock erkänna att jag älskar lönnsirap och så gillar jag amerikanska bananpannkakor).
Så ikväll ska jag laga svenska tunna pannkakor med smak haha! Eller ja, får se hur jag lyckas med det iofs, jag lyckas alltid göra sönder pannkakor och omeletter och sådant när jag lagar mat, så kanske blir smidigare med plättar? Måste faktiskt säga att det är lättare att inte göra sönder amerikanska pannkakor för att dom är så tjocka!


Kanske vår katt Mozart kan hjälpa till?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0