Palm springs


Brandons familj ska till Palm springs nästa helg och bjöd med oss om vi ville komma. Ehm, JA TACK!
Måste bara lista ut om jag kan byta skift eller jobba extra dagar innan, så att jag inte missar alltför mycket pengar, eller ja, om jag får ledigt förståss. Men det hoppas jag!
Tycker alla nya ställen här i USA jag inte sett är spännande, så vill liksom hänga med på allt!
Och så är det ju såklart trevligt att bli medbjuden och bjuden på hotell och så.
Läste på google att det är ganska varmt där med eftersom det typ är i mitten av öknen och berg eller nåt.
Håll tummarna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa men det är det gymmet i hermosa som jag kör på :D börja där kan vi börja träna tillsammans.

2010-03-15 @ 23:47:34
URL: http://ntornborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, vad bra! Absolut! Var osäker om det var bra gym eller ej , för många hade skrivit dåligt om det på internet.

2010-03-16 @ 01:38:22
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0