Palm Springs!

Fick nyss reda på att jag får ledigt i helgen, haha, dom ska då verkligen berätta det i sista minuten!

Har nu kollat in hemsidan på stället vi ska bo på, typ en familjeresort, som har allt så man inte behöver lämna stället i princip, vilket Brandons familj ofta kör på eftersom det är smidigast för Brandons 3åriga småsyskon.
Ser riktigt nice ut måste jag säga. Brandons syrra Natalie sa att vi skulle dela rum med hon och hennes man och vi har de "Poolside rooms" vilket innebär att det är en balkongdörr ut till alla pooler från vårat rum. Me like!
Jag ska köra på en drink i en solstol vid en pool. Okejdå..jag lär väl testa en o annan rutschbana också, haha, barnet inom mig växer!
Det bästa av allt är ju att vi blir bjudna! LYX!

Kolla in bilderna från hemsidan, så förstår ni kanske varför jag är så ivrig!
Brandons familj åkte dit imorse, cirka 2.5 timmars bilfärd, men varken jag eller Brandon kan vara borta från jobbet alltför länge så vi får helt enkelt åka imorgon när jag slutar jobbet vid 3 och så åker vi alla hem på söndag!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0