No Venice, got killed instead


Som ni kan se i rubriken blev det aldrig av att vi åkte till Venice beach. Våra vänner kunde inte eftersom det dök upp en massa jobb. Och Brandon blev kvar på jobbet för att fortsätta laga sin bil. Lite besviken blev jag allt!
På kvällen åkte vi iaf hem till hans familj och lekte med Brandons småsyskon.
Jag var tydligen en elak drake (okejdå, mitt eget fel, jag levde mig in i leken alldeles för mycket) så det var alla mot mig. Jag skulle dö. Tror de dödade mig typ 6 gånger eller nåt. Även om barnens låtsassvärd är mjuka och så, gör det jätteont när de slår mig med det, jag låg typ i fosterställning och försökte skydda mig själv haha.
Däremot var det nog jag och Brandon som var värst. Han an någon tokig anledning började bita mig i armen, foten, benet och jag är så kittlig så jag började dra honom i håret. Helt galet omogna vi är. Absolut inga bra förebilder för barnen haha!


B och Bella



Jag försöker lära Isabella att ta kort med min systemkamera, hon gjorde ett mycket bra jobb!


Joaquin kunde inte sitta still. Hans största mål var att "döda" den elake draken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0