No babies, big truck

Det blev tyvärr inget besök hos Brandons småsyskon, mamma och styvpappa.
Brandon är fortfarande på jobbet, han måste fixa sin bil eftersom han inte haft tid tidigare i veckan då det vart så mycket att göra på jobbet. Jag är ganska glad att han äntligen tog tag i sin bil, för i en vecka har vi nu kört omkring i en såndär enormt stor "monstertruck". Alltså en truck. Som är enorm. Jag fick liksom dra mig upp för att komma upp till sätet. När man ska stiga ur bilen måste man ta ett rejält hopp ner. Helt galet! Trucken är Brandons chefs. Jag antar att den kan vara bra om man ska hämta upp stora bildelar eller nåt. Brandon sa att om det är en rädsla jag har för att sätta mig i en bil och köra ut i trafiken, borde jag börja övningsköra i en sådan truck, för man får enormt stor respekt från alla andra trafikanter. När vi kommer körandes i monstertrucken flyttar sig alla andra bilar till filen bredvid. Haha, fast Brandon skojade nog med mig att jag borde övningsköra i den. Hoppas jag...


Näästan såhär stor är den truck jag skrev om. Bilden fick jag fram genom att
googla "Big truck".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0