Music

Jobbar som sagt till 4 idag eftersom jag var en timme sen till jobbet, på grund av sommartid som nu ställt om klockorna här i USA.
Jag sitter och kollar på SVT-play som har många bra program. Har nyss kollat på Dom kallas oss artister.
Och i varje program tipsar artistern om lite bra musik som jag sedan sitter och youtubar efter.
Ett annat bra program på SVT play är Hitlåtens historia. Kul att höra historien hur en hitlåt blev till.

Lite musik som tipsades om i programmet:


En såndär megahit som man vet om, men som jag totalt glömt bort och
blev påmind om i programmet Hitlåtens historia. Jättebra låt ju!


Hade ej hört förut, men jag gillar det!



Denna låt hade jag hört förut, den blev väldigt omtalad efter att de
uppträtt live på en talkshow här i USA. Älskar rösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0