Mera jobb

Så himla typiskt.
Precis innan jag skulle gå hem idag från jobbet frågar managern mig om jag kan jobba morgonskiftet imorgon tisdag, min lediga dag! Eftersom jag vet att dom inte har nån annan att fråga har jag inte så mycket val, så jag fick helt enkelt svara ja. Så denna vecka återigen har jag bara onsdag ledigt. Blää!
Plus att beroende på om min arbetskamrat kommer vara frisk tills nästa helg, så vet jag inte ännu om jag kan få ledigt för att åka till Palm Springs. Typiskt jäkla skit! Och nu när jag kommer att jobba imorgon på min lediga dag så har jag redan jobbat in de där 2 dagarna jag behöver till palm springs till och med.
Synd att jag inte tror på Gud, annars hade jag ju kunnat be till honom. Oh well, hoppas turen hamnar på min sida, vore trevligt.


Denna bild har vi på vårat kylskåp. Jag blänger alltid lite
på den på väg till badrummet när jag ska jobba morgonskiftet.
Men den passar ändå så bra på kylskåpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0