Mera ändring i schemat


Arbetskamrat fortfarande på sjukan och kommer nog stanna där ett par dagar, så jag måste ta alla hennes morgonpass. Plus att jag inte får min lediga dag på fredag eller lördag som hon och jag hade bestämt eftersom jag tog hennes skift i tisdags. Är det inte typiskt? Denna helg är Brandon ledig och allt, händer inte ofta, och så skiter sig alltihop.
Ska jobba morgonskift alla dagar nu. Eller ja, tills på tisdag, för jag får tisdag och onsdag ledigt som vanligt nästa vecka. Sedan hoppas jag att min arbetskollega kommer hem ifrån sjukhuset bums! Inte BARA för att jag inte vill ha alla hennes morgonskift utan också för att jag ju vill att hon ska bli frisk , haha gu va egoistisk jag lät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0