Lite kvallsbabbel

Sitter hemma hos Brandons familj, hans smasyskon haller pa att ta ett bad innan de ska sova. Brandon ar pa vag hem ifran jobbet.
Har vart en skon ledig dag. Gick faktiskt till frisoren som ligger intill vart hus, jag fargade haret, dock inget dramatiskt. Det ar en fin fyllig brun farg. Bast av allt var att mitt har var sa fint och skinande glansigt efterat att det kandes som att jag fatt sant dar har de har i reklamer. Daremot var det lite ljusare brunt pa de partier mitt har fortfarande har lite permanent i, sa ska komma tillbaka dit nasta tisdag sa ska hon farga haret jamnare, gratis forstass.
Idag kostade det 60 dollar, vilket ju ar jattebilligt far en fargning i langt har. Kan visa fore och efterbild imorgon!
Nar jag promenerade till Brandons familjs hus i Sodra redondo beach viftade jag pa huvudet sa att haret skulle flyga omkring sadar harligt, kandes tontigt men vem bryr sig haha!
Fick dock satta pa mig jacka och mossa for det ar allt bra kyligt har nu. Riktigt kalla vindar minsann. Okej da, svensk var, med kalla vindar! Gu vad jag ar kanslig numera, nar jag forst kom hit till L.A var ju jag den dar svenska vikingen som skrattade at Brandon och hans familj som satt och huttrade. Nu huttrar jag med dom!

Jobbar 15.00-23.00 imorgon, far iaf sovmorgon!

Gallande mitt sockerberoende, har inte atit nagot sott pa 2 hela dagar nu, jag borjade alltsa i forrgar, kanner mig riktigt nojd haha.
Gjorde som min kara moster sa, att helt avsta for att bli av med det, och som min kara syster sa att jag maste ata regelbundet for att inte bli sotsugen ( jag har typ skippat frukost, lunch och sen atit middag med min man vid 8tiden pa kvallen, inte konstigt att jag smaatit godis och sant hela tiden!).
Och det funkar! Jag ser till att vara matt hela tiden sa att jag inte vill ha godis. Dessvarre brukar Brandon kopa mitt favoritgodis efter jobbet for att ta hem och "overraska" mig med , typ hans satt att vara romantisk pa. Jag har sagt till honom att sluta med det bums, jag hoppas verkligen han lyder haha!

Okej, nu ska jag ga upp och saga godnatt till smabarnen, dom ar saa sota och vaxer sa snabbt! De berattade for mig nu ikvall att i skolan idag " We were waiting in room 28 for our teacher Mrs.Allen". Yeez, dom ar bara 3 ar och nagra mander gamla och redan pratar mer proper engelska an mig. Om ett ar kommer jag inte att vara pa deras niva langre!



Kommentarer
Postat av: syrran

Jag ser fram emot bild på ditt reklamiga hår! Lycka till med sockeravgiftningen:)

2010-03-11 @ 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0