Jag tror att jag har bestämt mig


Jag har så himla länge gått och funderat och känt mig lost om vad jag vill plugga, vad jag vill bli och jobba med i framtiden.
Och det är många drömmar som jag tänkt länge men sen gått och tänkt "Äh, jag lär väl aldrig lyckas med det" eller " Jag lär aldrig få ett jobb inom det ändå, skisvår bransch".
Men jag tror att jag äntligen har bestämt mig ändå. Jag¨måste våga helt enkelt. Jag kan ju inte gå och tänka så som jag gjort, att jag inte tror på mig själv.
Man måste ju våga för att lyckas.

Jag ska kolla upp fotoutbildningar som passar den inriktning jag är intresserad av. Jag vill bli fotograf.
Det har ju varit en stor hobby för mig och allt. Gick media på gymnasiet med fotoinriktning och älskade det.
Så, det är bara för mig att tuta och köra helt enkelt. Tro på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0