Internet-tjuv!


Första gången jag har lyckats kunna använda internet här från någon av grannarna!
Längtar tills jag får min nya mobil med internet, borde får den i slutet av veckan hoppas jag.

Hur som helst, powerwalken på stranden var enormt härlig och jag hade ingen aning om hur varm solen var idag, verkligen sommarsol, nice nice. Så jag gick utmed hela redondo beach strand tills jag inte kunde komma längre och sen gick jag uppför en jättejobbig och brant backe och sen hem, cirka 45 min. Perfekt!
Jag var klädd i shorts och linne och solen värmde så gott!

Nu ska jag ta en dusch och sen laga mat, har fisk på tining, Mmmm smarrigt smarrigt!


Ingen dålig omgivning att powerwalka i va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0